Založ si blog

Prečo chcem a budem písať?

Pen
Zdroj: https://creator.nightcafe.studio/creation/YXFbYslsd2t7uRclkjwq

Uvažujem o čom budem v tomto príspevku, zatiaľ neviem. Rád by som sa vyvinul v takého človeka, ktorý napíše svoju vlastnú knihu. Kúsok po kúsku to lepiť ako puzzle. Dať to dokopy noty a vytvoriť symfóniu. Zo všetkého najviac však potrebujem trpezlivosť, disciplínu a vytrvalosť.

Budem písať, lebo mám o čom. Veľa vecí by som chcel zmeniť a ovplyvniť. Písať o problémoch, o ktorých nikto nepíše, aby som otvoril rany, ktoré hnisajú a čo najlepšie ako lekár, ich ošetriť. Súčasne liečiť seba z rán, ktoré mi život priniesol a dal. Nie vyhovárať sa, ale skutočne pracovať. Pracovať pre ľudí a ich záujmy, i keď všetci nebudú nadšený mojím názorom, mojím postojom a obyčajom. Zmeňme prosím spoločne to Slovensko, v ktorom žijeme. O inšpiráciu nie je núdza, nie je jej málo ako šafranu. Môžeme jej počítať na kilá, či viac, na tony.

Chcem sa cítiť v tejto republike slobodný, nie tak ako som sa cítil posledné tri roky. Čo znamená pre mňa sloboda? Vernosť, spravodlivosť a radosť z učinenej práce. Prajem úspech všetkým, ktorý ho chcú. Prajem vám čestnosť a najmä slušnosť pri písaní komentárov na moju adresu. Uvedomte si najmä to, že som človek rovnako ako vy a robím chyby. Uvedomte si, že som iba na začiatku mojej kariéry a potrebujem sa ešte veľmi veľa učiť.

Mojou túžbou je byť úspešný v tom, čo robím. Tak aspoň dúfam písaním. Neviem písať poviedky, ani básne, aj to som skúšal, ale mojím jediným cieľom je napísať motivačnú knihu, ktorou sa človek naučí písať a vyjadrovať sa na verejnosti. Viac však o tom nebudem prezrádzať. Poviem len jedno, kniha vypestuje vzťah čitateľa ku písaniu a slovu ako takému.

S úctou

Miloš

Aj počasie spôsobuje bolesť!

07.05.2024

Počasie má rôzne formy svojho pôsobenia. Musíme si však uvedomiť, že ani jeden extrém nie je pre ľudstvo prospešný. Nie je dobré pre ľudstvo ani nadmerné vlhko, ani nadmerné sucho, avšak ako hovorí jedno ľudové príslovie, že keď je dobrý hospodár, využije všetko pre dobrú úrodu i v ťažkej situácii. Vráťme sa k téme, že prečo počasie môže spôsobovať [...]

Rozprávajme sa. . .

06.05.2024

Možno. Možno by sme sa mali zamyslieť. Možno by sme sa mali pozerať. Možno úsmev opätovať. Možno dať a neočakávať naspäť. Možno chytiť sa za ruky. Možno rozprávať. Nemám inšpiráciu, nemám o čom rozprávať, i keď je mnoho vecí, o ktoré by sme sa vedeli podeliť. Nemám mnoho peňazí, cez to som bohatý alebo Boh a ty. Nemám veľa priateľov, cez to ich mám pár, [...]

Skupina Príbehy FB

05.05.2024

V skrate uvediem o čom je stále skupina Príbehy FB. Príbehy FB je skupina, kde sa môžeš rozvíjať v plnosti svojho ducha. Poď a pridaj sa! Totiž to za každou informáciou je príbeh. A prečo FB, lebo sme zatiaľ na Facebooku. Link na skupinu: https://www.facebook.com/groups/nadejvBohu Úvod do našej spoločnej skupiny Zdravím členov Príbehy FB, stále nás baví posúvať ľudské [...]

SR Bratislava polícia UK zásah vyhrážky preverovanie BAX

Riaditeľ o bombových hrozbách: budovu sme vypratali do 10 minút. Podľa bezpečnostného experta je útok “anomália ako hrom”

07.05.2024 21:31

Výpoveď riaditeľa školy v Beckove a predsedu Asociace bezpečná škola z Českej republiky.

čaputová

Čaputová vetovala novelu zákona o múzeách a galériách

07.05.2024 19:28, aktualizované: 19:40

Namieta, že ňou dochádza k zníženiu štandardov transparentnosti a odbornosti pri obsadzovaní funkcií.

France China

Riziko zrážky francúzskych sudov s čínskymi autami. Macron robí záchranára vývozcom koňaku

07.05.2024 18:55

Peking sa dlhší čas vyhráža, že uvalí vysoké clo na dovoz koňaku z Francúzska. Mohol byť šéf Elyzejského paláca spokojný po debate s čínskym lídrom?

Predseda KDH Milan Majerský

Smer sa pri téme zmien pohlavia pridal k progresívnej opozícii, tvrdí šéf KDH

07.05.2024 16:52

Majerský hovorí o „premárnenej šanci zabrzdiť pomýlené ideológie, ktorých obeťami sú najmä zraniteľné dospievajúce deti“.

miles

Nie je nič na písaní. Jediné, čo musíte spraviť, je sadnúť si za písací stôl a krvácať. Ernest Hemingway

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 8290x
Priemerná čítanosť článkov: 553x

Autor blogu