Založ si blog

Prečo chcem a budem písať?

Pen
Zdroj: https://creator.nightcafe.studio/creation/YXFbYslsd2t7uRclkjwq

Uvažujem o čom budem v tomto príspevku, zatiaľ neviem. Rád by som sa vyvinul v takého človeka, ktorý napíše svoju vlastnú knihu. Kúsok po kúsku to lepiť ako puzzle. Dať to dokopy noty a vytvoriť symfóniu. Zo všetkého najviac však potrebujem trpezlivosť, disciplínu a vytrvalosť.

Budem písať, lebo mám o čom. Veľa vecí by som chcel zmeniť a ovplyvniť. Písať o problémoch, o ktorých nikto nepíše, aby som otvoril rany, ktoré hnisajú a čo najlepšie ako lekár, ich ošetriť. Súčasne liečiť seba z rán, ktoré mi život priniesol a dal. Nie vyhovárať sa, ale skutočne pracovať. Pracovať pre ľudí a ich záujmy, i keď všetci nebudú nadšený mojím názorom, mojím postojom a obyčajom. Zmeňme prosím spoločne to Slovensko, v ktorom žijeme. O inšpiráciu nie je núdza, nie je jej málo ako šafranu. Môžeme jej počítať na kilá, či viac, na tony.

Chcem sa cítiť v tejto republike slobodný, nie tak ako som sa cítil posledné tri roky. Čo znamená pre mňa sloboda? Vernosť, spravodlivosť a radosť z učinenej práce. Prajem úspech všetkým, ktorý ho chcú. Prajem vám čestnosť a najmä slušnosť pri písaní komentárov na moju adresu. Uvedomte si najmä to, že som človek rovnako ako vy a robím chyby. Uvedomte si, že som iba na začiatku mojej kariéry a potrebujem sa ešte veľmi veľa učiť.

Mojou túžbou je byť úspešný v tom, čo robím. Tak aspoň dúfam písaním. Neviem písať poviedky, ani básne, aj to som skúšal, ale mojím jediným cieľom je napísať motivačnú knihu, ktorou sa človek naučí písať a vyjadrovať sa na verejnosti. Viac však o tom nebudem prezrádzať. Poviem len jedno, kniha vypestuje vzťah čitateľa ku písaniu a slovu ako takému.

S úctou

Miloš

Skupina Príbehy FB

05.05.2024

V skrate uvediem o čom je stále skupina Príbehy FB. Príbehy FB je skupina, kde sa môžeš rozvíjať v plnosti svojho ducha. Poď a pridaj sa! Totiž to za každou informáciou je príbeh. A prečo FB, lebo sme zatiaľ na Facebooku. Link na skupinu: https://www.facebook.com/groups/nadejvBohu Úvod do našej spoločnej skupiny Zdravím členov Príbehy FB, stále nás baví posúvať ľudské [...]

Počasie – základná terminológia

04.05.2024

Sme zvyknutý, že slovo počasie sa nám núka každý deň po správach a športe. Ide zväčša o predpoveď, ktorá môže byť aj nemusí byť presná. Rád pozerám grafy a čísla, ktoré sa týkajú počasia. Umelá inteligencia charakterizuje počasie ako stav ovzdušia na určitom mieste a v určitom okamihu. Do toho spadajú také prvky ako sú vodné prúdy a vetry, Slnko, Mesiac a [...]

Politikárčenie

02.05.2024

Známy to je pojem – politikárčenie. Väčšinou má toto slov negatívny význam. Bodaj by aj nemalo, len ťahanie ľudí za nos by sme mohli nazvať politikárčením. Ktorí politici na Slovensku politikárčia na úkor svojich občanov, môžeme ich vymenovať, každý má svojho favorita na toto ocenenie. Kto teda, ale nepolitikárči, nájdeme vôbec takého politika, ktorí nerobí [...]

Russia Orthodox Easter Putin

Putin po piaty raz. Slovenský diplomat bude pri jeho "pomazaní"

06.05.2024 17:29

Štafáž na inaugurácii Putina bude popri domácej "verchušky" robiť aj časť diplomatického zboru. Zastúpené bude aj Slovensko, ktoré na rozdiel od viacerých západných spojencov pozvanie neodmietlo.

Nemocnica Poprad

Vyskočil? Polícia preveruje úmrtie muža v areáli popradskej nemocnice

06.05.2024 16:56

Vyšetrovateľ začal trestné stíhanie vo veci trestného činu usmrtenia.

charkov

Všetko sa zachvelo, jediný úder zničil celú ulicu. Rusi prvýkrát zabíjali 1,5-tonovou bombou

06.05.2024 16:27

Všetko naokolo sa zachvelo, akoby sa začalo zemetrasenie. Jediný úder zničil celú ulicu, napísal šéf vyšetrovacieho oddelenia regionálnej polície.

miles

Nie je nič na písaní. Jediné, čo musíte spraviť, je sadnúť si za písací stôl a krvácať. Ernest Hemingway

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 7455x
Priemerná čítanosť článkov: 573x

Autor blogu