Založ si blog

Už je tomu rok… (26.4.2023)

Ťažko sa mi dnes píše, priam krvácam. Už je tomu rok, čo nie si medzi nami, cez to viem, že si so mnou v radostiach a sklamaniach. Bola si a si osoba, ktorá ma najviac milovala a miluje. Tak ako môže len matka milovať svojho syna. Smútok neutícha, ešte stále to bolí, rana hnisavá.

Píšem tento memoár, aby som na teba nezabudol, aby si zostala stále so mnou a sprevádzala ma na všetkých cestách. Sľúbil som si, že nezabudnem na teba. Ako keby mi nestačila choroba, ktorú mám som stratil aj teba. Nezabúdam na to, že som ťa stratil, neopätoval som tvoju lásku, tak, ako by som mal ako syn ku svojej matke. Napriek tomu, že som sa snažil, nebolo toho dosť.

Túto bolesť môže prežívať iba človek, ktorý stratil blízku osobu. A je to jedno či dieťa stratilo svoju matku alebo matka stratila svoje dieťa, bolesť to je to čo zažívame spolu. Bolesť, ktorú všetci zažívame zo straty svojich blízkych.

Píšem tento text so slzami v očiach a nehanbím sa priznať to. Pretože smútok je prirodzený. Predstava, že budem mať ženu a nebudem mať toho najlepšieho človeka pri sebe ma ubíja a ubíja to ľudí, ktorí to zažívajú podobnú bolesť.

Dnes je prvé výročie tvojej smrti a chcem si ťa pamätať navždy. A tak budem o tom písať.

Angel
Zdroj: https://creator.nightcafe.studio/creation/DAWXv8aqdVd4L8WKDCej

Skupina Príbehy FB

05.05.2024

V skrate uvediem o čom je stále skupina Príbehy FB. Príbehy FB je skupina, kde sa môžeš rozvíjať v plnosti svojho ducha. Poď a pridaj sa! Totiž to za každou informáciou je príbeh. A prečo FB, lebo sme zatiaľ na Facebooku. Link na skupinu: https://www.facebook.com/groups/nadejvBohu Úvod do našej spoločnej skupiny Zdravím členov Príbehy FB, stále nás baví posúvať ľudské [...]

Počasie – základná terminológia

04.05.2024

Sme zvyknutý, že slovo počasie sa nám núka každý deň po správach a športe. Ide zväčša o predpoveď, ktorá môže byť aj nemusí byť presná. Rád pozerám grafy a čísla, ktoré sa týkajú počasia. Umelá inteligencia charakterizuje počasie ako stav ovzdušia na určitom mieste a v určitom okamihu. Do toho spadajú také prvky ako sú vodné prúdy a vetry, Slnko, Mesiac a [...]

Politikárčenie

02.05.2024

Známy to je pojem – politikárčenie. Väčšinou má toto slov negatívny význam. Bodaj by aj nemalo, len ťahanie ľudí za nos by sme mohli nazvať politikárčením. Ktorí politici na Slovensku politikárčia na úkor svojich občanov, môžeme ich vymenovať, každý má svojho favorita na toto ocenenie. Kto teda, ale nepolitikárči, nájdeme vôbec takého politika, ktorí nerobí [...]

Izrael / Hamas /

Hamas súhlasil s návrhom Egypta a Kataru na prímerie v Pásme Gazy

06.05.2024 19:11

Katar a Egypt už niekoľko mesiacov pôsobia ako sprostredkovatelia mierových rokovaní.

Russia Orthodox Easter Putin

Putin po piaty raz. Slovenský diplomat bude pri jeho "pomazaní"

06.05.2024 17:29

Štafáž na inaugurácii Putina bude popri domácej "verchušky" robiť iba časť diplomatického zboru. Zastúpené bude aj Slovensko, ktoré na rozdiel od viacerých západných spojencov pozvanie neodmietlo.

Nemocnica Poprad

Vyskočil? Polícia preveruje úmrtie muža v areáli popradskej nemocnice

06.05.2024 16:56

Vyšetrovateľ začal trestné stíhanie vo veci trestného činu usmrtenia.

miles

Nie je nič na písaní. Jediné, čo musíte spraviť, je sadnúť si za písací stôl a krvácať. Ernest Hemingway

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 7468x
Priemerná čítanosť článkov: 574x

Autor blogu